Notice: Undefined offset: 76 in /home/saappir/public_html/test/app/controller/mohtavaController.php on line 12

Notice: Trying to get property 'nameFarsi' of non-object in /home/saappir/public_html/test/app/controller/mohtavaController.php on line 12
سامانه اندیشمند پگاه

رویداد



پنجمین کنفرانس و اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش


صنعت پخش


در تاریخ 19 اردیبهشت 1402 در جزیره زیبای کیش رویدادی بسیار جذاب و مهم به وقوع پیوست.پس از گذشت حدود 2 سال پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت پخش در سالن همایش های جزیره کیش برگزار شد.این کنفرانس یک تفاوت عمده با کنفرانس های گذشته داشت و آن برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی صنعت پخش در کنار همایش های تخصصی بود.


میزبان این رویداد انجمن صنعت پخش و شرکت بهاران تدبیر کیش بودند که زحمت های بسیاری را برای هرچه بهتر برگزار کردن این رویداد کشیدند.


شرکت ساپ به عنوان تولید کننده نرم افزار های ERP که مختص تولیدکنندگان دارویی،غذایی و همچنین شرکت های پخش مویرگی است در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به ارائه محصول ERP خود در قالب راهکارهای جامع برای شرکت های بزرگ و همچنین راهکارهای مقرون به صرفه برای شرکت های پخش استانی پرداخت.
حضور مدیران و کارشناسان از حوزه های مختلف در غرفه ساپ و مشاهده دمو بخش های مختلف نرم افزار ERP، نوید برقراری ارتباط موثر با خانواده بزرگ تولیدی و صنعت پخش مویرگی را دارد.


خانواده ساپ مفتخر است تا بتواند در راستای بکارگیری فناوری اطلاعات در مجموعه های افتخار آفرین کشور، گامی بزرگ در جهت اعتلای صنعت تولید و پخش مویرگی بردارد.